Ofte spurt
Spørsmål

Å være reisebyrå er ganske spennende og ansvarlig. Naturligvis er det noen problemer knyttet til reisebyråer. Vi setter vår ære i å svare på de fleste vanlige spørsmål. Hvis du ikke finner svaret ditt her, send oss ​​gjerne en e-post så hører vi fra deg så snart som mulig.

  • Hvordan tjener reisebyråer penger? må jeg betale ekstra for å bestille billett eller hotell?

    • Vi betales av flyselskaper og hoteller. Derfor krever vi ingen ekstra serviceavgift.
    • De fleste flyselskapene og våre forretningspartnere har prisparitet. Prisen vil være den samme enten du bestiller selv eller bestiller hos oss.
    • Du får en ekstra fordel hvis du bestemmer deg for å bestille hos oss for en stressfri tur uten å måtte gå alene.
  • Hva er forskjellig fra bestilling gjennom en nettportal eller bestilling gjennom et reisebyrå?

    Hos Indus Travel Aps har du fordelen av personlig assistanse før, under og etter reisen. Enten du er bekymret for budsjettet, trenger reiseinformasjon, ønsker å vite gjeldende regler og forskrifter eller trenger spesifikk service, vil du alltid finne vår profesjonelle service til din disposisjon. Vi er også stolte av våre personlige forretningsforhold for å takle enhver utfordring som måtte oppstå under reisen. Så det er praktisk å høre "JA" i mange situasjoner der det er nesten umulig å håndtere situasjonene hvis du har bestilt gjennom en nettportal.

  • Kan jeg bestille online eller må jeg besøke kontoret for å hente billetten min?

    Ja, vår egen nettportal står til tjeneste. Du kan ha samme pris både på nett, ved telefonkontakt eller ved å besøke vårt kontor. Vi tilbyr imidlertid de samme tjenestene til våre nettkunder og fysiske bestillinger.

    • Hvis du er opptatt på jobb eller det ikke er praktisk å besøke kontoret vårt, kan vi sende deg billettene og nødvendig informasjon for reisen på e-post.